site stats

چند مجوز موسیقی در آبان صادر شد؟/پاپ با اختلاف بالاست

14914 بازدید
 چند مجوز موسیقی در آبان صادر شد؟/پاپ با اختلاف بالاست

داده های عددی مجوزهای صادر گردیده از سوی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آبان ماه ۱۴۰۱ اعلام شد و بر طبق داده های عددی اعلامی، موسیقی پاپ به مراتب با درخواست‌ها و مجوزهای بیشتری مواجه بوده.

به نقل از فارسکیدذ به گزارش روابط عمومی دفتر موسیقی، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آبان ماه ۱۴۰۱، مجوز ۱۸۶ تک موزیک، ۲۵ آلبوم موسیقی و ۷ نماهنگ و ۵ کتاب صوتی را صادر نموده است.

در برهه زمانی ذکر شده تائیدیه ۳۷۸ قطعه شعر صادر گردیده و برای ۷ استودیوی صدابرداری و مرکز ساخت و انتشار اثر ها صوتی و تصویری، تایید صلاحیت یا این که تمدید اعتبار صادر گردیده و همینطور جشنواره موسیقی نواحی کشور نیز برگزار گردیده است.

میان تک‌موزیک‌های جواز گرفته، ۱۵۸ موسیقی در ژانر موسیقی پاپ، ۱۳ اثر در ژانر موسیقی ردیف دستگاهی ، ۹ اثر در ژانر موسیقی تلفیقی، ۳ اثر در ژانر موسیقی نواحی، ۲ اثر در ژانر موسیقی کلاسیک و یک اثر در ژانر موسیقی الکترونیک ایجاد گردیده‌اند.

در قسمت آلبوم‌ها نیز، تایید صلاحیت ۱۴ آلبوم موسیقی ردیف دستگاهی ، ۴ آلبوم موسیقی پاپ، ۳ آلبوم موسیقی کلاسیک، ۲ آلبوم موسیقی نواحی و ۲ آلبوم موسیقی تلفیقی در آبان ماه صادر گردیده‌است.

در قسمت نماهنگ‌ها یک نماهنگ در گونه ردیف دستگاهی، ۴ نماهنگ در گونه موسیقی پاپ و گونه موسیقی نواحی و موسیقی تلفیقی هر کدام یک نماهنگ داشته‌اند.

برای این اثرها صرفا جواز نشر صادر گردیده و فرصت نشر آنها در دست صاحب و مالک اثر میباشد.

09 آذر 1401

اشتراک گذاری مطلب