site stats

سیروان خسروی و دنباله یک جدال مجازی با بهاره رهنما

12108 بازدید
سیروان خسروی و دنباله یک جدال مجازی با بهاره رهنما
پس از اینکه بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه سینما، تئاتر و تلویزیون و سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ طی دو سال گذشته در فضای مجازی حسابی از خجالت هم در آمدند، خبرهایی در روزهای گذشته منتشر شد مبنی‌بر که سیروان خسروی از بهاره رهنما شکایت رسمی کرده است. این خبر با انتشار احکام شعبه ۶۹ دادگاه تجدید نظر استان تهران در صفحه شخصی سیروان خسروی، حواشی این دو هنرمند را وارد شرایط پرحاشیه تری کرد.

رأی دادگاه علیه بهاره رهنما پنجاه ضربه شلاق تعزیری به جرم افترا و نشر اکاذیب و توهین و هتک حرمت بود. اما در متن حکم این نکته ذکر شده است: «به علت فقدان سابقه کیفری متهم و همچنین وضعیت اجتماعی ایشان با رعایت ماده ۴۶ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ ناظر به ماده ۴۰ همان قانون تعلیق گردیده است.»

بنابر آنچه در برخی رسانه‌های رسمی منتشر شده، داستان دعوای سیروان خسروی و بهاره رهنما به دو سال پیش باز می‌گردد. سیروان خسروی در فروردین ۹۷ در یک پست مجازی، نسبت به وضعیت و مشکلات کشور انتقادات تندی را مطرح کرد. نوک پیکان انتقادات او هم نسبت به سلبریتی‌هایی بود که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ فعالیت‌های تبلیغاتی داشتند.

بعد از انتشار این پست امیرمهدی ژوله نویسنده و بازیگر نسبت به این پست سیروان واکنش نشان داد. واکنشی که موجب هک شدن صفحه اینستاگرام ژوله نیز شد. پس از هک صفحه امیرمهدی ژوله، بهاره رهنما در توئیتر ضمن حمایت از ژوله انتقادات تندی را علیه سیروان خسروی مطرح کرد.

در همان زمان و پس از صحبت‌های بهاره رهنما، سیروان خسروی سیاست سکوت به خرج داد. در حالیکه از همان زمان نیز گمانه زنی‌هایی مبنی بر شکایت خسروی از رهنما وجود داشت. اکنون برای برخی این سوال مطرح است که حکمی که بیش از یک سال پیش صادر شده، به چه مناسبت این روزها بار دیگر از سوی این خواننده منتشر شده است؟
19 اردیبهشت 1399

اشتراک گذاری مطلب