site stats

سیروان خسروی، با فیلم مردم، کلیپ می‌سازد

17300 بازدید
سیروان خسروی، با فیلم مردم، کلیپ می‌سازد
سیروان خسروی، شب گذشته، پنجشنبه چهارم فروردین در تهران روی صحنه رفت، او در شبی که خود «شب ضبط ویدئوکلیپ‌های جدید سیروان» نامید از تماشاگران خواست با او هم‌خوانی کنند تا بتواند از فیلم‌هایشان در ویدئوکلیپ جدیدش استفاده کند.

سیروان خسروی از خوانندگان موسیقی پاپ، شامگاه پنجشنبه، چهارم فروردین اولین کنسرت سال ۱۴۰۱ خود را طی دو نوبت در یکی از سالن‌های پایتخت در منطقه سعادت‌آباد تهران برگزار کرد.

یکی از ویژگی‌های این کنسرت، تمرکز گروه اجرایی بر فیلمبرداری هنگام اجرای قطعات بود که به گفته سیروان خسروی قرار است با فیلم‌های به‌دست‌آمده، ویدئو کلیپ‌های جدید ساخته شود. همین موضوع بهانه‌ای شد تا او از طرفدارانش بخواهد در طول اجرا و در شبی که خود «شب ضبط ویدئوکلیپ‌های جدید سیروان» خواند با هم‌خوانی، همراهی‌اش کنند تا فیلمبرداری با حس و حال متفاوت‌تری صورت گیرد.

سیروان خسروی، بازیگر سریال «حرفه‌ای» در این کنسرت به اجرای قطعات منتخب آلبوم‌های «تو خیال کردی بری»، «ساعت ۹»، «جاده رویاها»، «بی‌مرز» و «مونولوگ» پرداخت که از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۹ در فواصل زمانی مختلف پیش روی مخاطبان قرار گرفته‌اند.

سیروان خسروی در این کنسرت که به تهیه‌کنندگی محمد حاتم‌پور برگزار شده بود، گفت: «بسیار خوشحالم که بعد از طی شدن دو سال که برگزاری کنسرت‌ها به واسطه کرونا در شرایط خوبی قرار نداشت باز هم می‌توانم با شما مخاطبان در پایتخت دیدار داشته باشم. البته امیدوارم از این پس شرایطی مهیا شود که کنسرت‌های شهرستان‌ها را نیز آغاز کنم تا بتوانم در شهرهای دیگر ایران عزیز نیز به اجرای برنامه بپردازم و در خدمت طرفداران باشم.»
17 فروردین 1401

اشتراک گذاری مطلب