site stats

مسابقه «آوای جادویی» از نیمه شعبان

13266 بازدید
مسابقه «آوای جادویی» از نیمه شعبان
به نقل از روابط ‌عمومی تلوبیون، «آوای جادویی» مسابقه بزرگ استعدادیابی به تهیه‌کنندگی محمد طهرانی است که در آن محمد اصفهانی، رضا صادقی، رضا یزدانی و محمد معتمدی به عنوان مربی/داور و علیرضا افکاری به عنوان مدیر هنری حضور دارند. علی اوجی هم مجری این مسابقه است.

به گزارش خبرگزاری شنو، به نقل از روابط ‌عمومی تلوبیون، «آوای جادویی» مسابقه بزرگ استعدادیابی به تهیه‌کنندگی محمد طهرانی است که در آن محمد اصفهانی، رضا صادقی، رضا یزدانی و محمد معتمدی به عنوان مربی/داور و علیرضا افکاری به عنوان مدیر هنری حضور دارند. علی اوجی هم مجری این مسابقه است.

پخش «آوای جادویی» همزمان با شب نیمه شعبان و میلاد باسعادت امام زمان(عج) به صورت رایگان از تلوبیون پلاس آغاز می‌شود. نخستین قسمت پنجشنبه ۲۶ اسفند در تلوبیون پلاس در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد و سایر قسمت‌ها به شکل هفتگی در این پلتفرم منتشر خواهد شد. فراخوان مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» مدتی قبل منتشر شده بود. در هر قسمت شرکت‌کنندگان قطعاتی از آثار چهره‌های مطرح را اجرا می‌کنند. افراد برگزیده با نظر داوران به مراحل بعد راه می‌یابند.

«آوای جادویی» اولین بخش از بسته عیدانه تلوبیون پلاس در نوروز ۱۴۰۱ است که به ۲۰ میلیون کاربر اپلیکیشن تلوبیون ارائه می‌شود. مخاطبان می‌توانند از طریق سایت یا اپلیکیشن تلوبیون بدون اشتراک (رایگان) و اینترنت نیم‌بها (داخلی) به این مسابقه و صدها محتوای جذاب دیگر دسترسی پیدا کنند. برنامه‌های دیگر بسته عیدانه تلوبیون در روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.
27 اسفند 1400

اشتراک گذاری مطلب