site stats

همایون شجریان پس از دوسال دوری، در اروپا روی صحنه رفت

16680 بازدید
همایون شجریان پس از دوسال دوری، در اروپا روی صحنه رفت
همایون شجریان از خوانندگان پرطرفدار موسیقی ایرانی که طی دو سال گذشته اجرای زنده‌ای رابرگزار نکرده بود، در قالب ترکیب جدیدی از گروه موسیقی «سیاوش» کنسرت های اروپایی خودرا آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجموعه کنسرت‌های گروه «سیاوش» به سرپرستی و خوانندگی همایون شجریان که با آغاز بهار سال ۱۴۰۱ در اروپا آغاز شده، با اجرای برنامه در کشورهای بلژیک، فرانسه وهلند پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

مهیار طریحی نوازنده سنتور، حسین رضایی نیا نوازنده دف، آیین مشکاتیان، آزاد میرزاپور نوازنده تار و عود از جمله هنرمندانی هستند که در این مجموعه کنسرت‌ها همایون شجریان را همراهی می‌کنند. این در حالی است که هنوز اطلاعات دقیقی درباره برگزاری کنسرت‌های گروه سیاوش در سایر کشورهای اروپایی و ایران منتشر نشده است. اما به نظر می‌آید این کنسرت‌ها پیش درآمدی برای برگزاری کنسرت‌هایی باشد که همایون شجریان تصمیم دارد در فصل تازه فعالیت‌هایش پیش روی مخاطبان قرار دهد.

این خواننده طی ماه‌های گذشته در همکاری‌هایی که با فردین خلعتبری، سعید فرج پوری و غلامرضا صادقی داشته تک آهنگ‌هایی را در قالب موسیقی تیتراژ سریال‌های مربوط به پلتفرم‌ها و همچنین تعدادی دیگر از مجموعه‌ها تولید و منتشر کرده است.
17 فروردین 1401

اشتراک گذاری مطلب